Megan Maxwell">
Cere-mi ce vrei și-ți voi da! – vol.4 din seria Cere-mi ce vrei de Megan Maxwell .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Cere-mi ce vrei și-ți voi da! – vol.4 din seria Cere-mi ce vrei de Megan Maxwell .PDF📖🌟

Descarcă Cere-mi ce vrei și-ți voi da! – vol.4 din seria Cere-mi ce vrei de Megan Maxwell carte .PDF

Eric Zimmerman și Judith Flores își trăiesc în continuare viaţa fericită de familie, împreună cu cei trei copii ai lor. Departe de ochii lumii își continuă și viaţa lor amoroasă ceva mai specială, din care mai fac parte și alte persoane. Împreună iau toate deciziile, atât cele care ţin de viaţa familială, cât și de cea amoroasă. Totul pare minunat, dar provocările își vor face în curând simţită prezenţa. Fiul lor adolescent începe să se răzvrătească, iar asta le pune la grea încercare relaţia familială. În viaţa profesională intervin noi schimbări, mai cu seamă în cea a lui Judith. Cât despre relaţia lor amoroasă ceva mai specială, aceasta va deveni și mai specială. O femeie din trecutul lui Eric va reveni, pentru noi intrigi, din care gelozia nu va lipsi. Vor reuși cei doi soţi să își păstreze intactă minunata lor poveste de dragoste? În paralel vom afla noi și incitante lucruri despre cei doi prieteni intimi ai lui Eric și Judith. Mel și Björn vor avea parte de foarte multe schimbări în viaţa lor de cuplu încă necăsătorit.

Născută în Germania, Megan Maxwell este o cunoscută scriitoare de romane în limba spaniolă. Este cel mai bine vândut autor al Grupo Planeta (cea mai mare editura cu peste 2 milioane de exemplare vândute din diferite genuri: comedie romantică, romantism medieval și ficțiune erotică) Unele dintre cărțile ei au fost traduse în engleză, portugheză, italiană, rusă, poloneză și turcă. Cele mai aclamate cărți ale autoarei sunt cele din trilogia erotică Pideme lo que quieras (Cere-mi ce vrei!).

Megan Maxwell a fost distinsă cu numeroase premii:

Premiul International Seseña 2010 Premiul AURA 2013 Premiul acordat de Encuentro Yo Leo RA (Romane pentru adulți) Premiul Dama de la Clubromantica com 2010, 2011 și 2012. Debutul ei în genul erotic cu Cere-mi ce vrei! a fost premiat cu Tres Plumas pentru cel mai bun roman erotic la gala Pasión por la Novela Romántica.

0 0