Alex Michaelides">
eBook – Alex Michaelides – Fecioarele carte .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook – Alex Michaelides – Fecioarele carte .PDF📖🌟

Descarcă top cele mai bune cărâi online gratis eBook – Alex Michaelides – Fecioarele carte .PDF

Un thriller literar fascinant care îmbină mitologia greacă, psihologia și crima… Edward Fosca este un criminal. Mariana este sigură de asta. Un profesor carismatic și frumos predă un curs de tragedie greacă la Cambridge. Este adorat de colegi și studenți – în special studenți din societatea secretă „Fecioara”, gata de orice de dragul mentorului lor. Ghidate de invataturile mistice ale profesorului, fetele aranjeaza jocuri oculte si ceremonii rituale. Și în curând una dintre ele este găsită moartă cu gâtul tăiat și ochii scoși… Mariana Andros este o psihoterapeut talentată, cu depresie post-traumatică din cauza morții soțului ei. Ea vede clar: Edward Fosca este un sociopat narcisist care manipulează cu pricepere oamenii. Există ceva sinistru în obsesia lui pentru cultul Persefonei* coborât, conform mitului, în tărâmul morților. Iar moartea unui student este o întruchipare literală a călătoriei zeiței-fecioare către viața de apoi. Edward Fosca este un ucigaș. Rămâne de demonstrat…

* Persefona – zeița fertilității și a regatului morților în mitologia greacă. Potrivit legendei, ea este forțată să petreacă o treime din an sub pământ cu soțul ei Hades și două treimi pe pământ cu mama ei Demeter. Mitul simbolizează schimbarea anotimpurilor. Mi-a plăcut acest roman chiar mai mult decât Pacientul tăcut și asta spune multe!” – Lucy Foley „Acest roman este un învârtitor de pagini de cel mai înalt nivel.”

– David Baldacci

„Pur și simplu genial. Lectură fascinantă, când inima bate undeva în gât.

– Stephen Fry

„Michaelides este principalul jucător pe acest teren.”

– Publishers Weekly „Elegant, sinistru, stilat și captivant, acest roman este răspunsul la întrebarea cum să se ridice la nivelul predecesorului său, unul dintre cele mai bune thrillere ale ultimului deceniu. Răspuns: trebuie doar să scrii ceva mai bun.

— Chris Whitaker

Daca este posibil puteti sa mi trimiteți si mie pdf ul .multumesc frumos

mai bine, tastați pe butonul download, și descărcați personal 🙂