Percy Jackson şi Olimpienii (Vol. II) .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Percy Jackson şi Olimpienii (Vol. II) .PDF📖🌟

Descarcă cărți PDF online gratis,

Marea Monştrilor. Percy Jackson şi Olimpienii (Vol. II) de Rick Riordan .PDF

Cărți pentru copii online gratis, Percy Jackson şi Olimpienii (Vol. II) .PDF

Volumul prezintă aventurile lui Percy, un puști de doisprezece ani care descoperă că este semizeu, fiind fiul unei muritoare și a zeului Poseidon. Știm că tinerii cititori nu sunt foarte atrași de povestile mitologiei clasice, considerînd că acest tip de lectură este dificilă și lipsită de conexiuni cu societatea din zilele noastre. Dar cartea lui Rick Riordan contracarează aceste neajunsuri, fiind un excelent îndrumar mitologic, plin de aventură și pe gustul copiilor cu varsta cuprinsa între 10 si 15 ani. Rick Riordan reușeste, cu multa abilitate, să plaseze istorisirile din cărțile lui Homer într-un context actual, folosindu-se de umor și reconstruind aventurile clasice într-un ritm alert, ce tine cititorul cu sufletul la gură.

În care prietenul meu cel mai bun e prins de un monstru în ultima noapte din clasa a şaptea, am avut un coşmar. Eram pe o stradă pustie dintr-un orăşel de pe plajă, în toiul nopţii. Izbucnise o furtună. Vântul şi ploaia doborau palmieri a lungul trotuarului. De o parte şi de alta a străzii se înşirau clădiri roz şi galbene, cu ferestrele ferecate. La distanţă de un cvartal, în spatele unui brâu din tufe de hibiscu s, oceanul fremăta. „Florida”, mi-am zis, deşi nu eram sigur cum îmi dădusem seama. Nu fusesem niciodată în Flor ida. Apoi am auzit zgomot de copite pe trotuar. M-am întors şi l-am văzut pe prietenul meu Grover alergând să-și salveze via a.

2 0