Khaled Hosseini">
Vînătorii de zmeie de Khaled Hosseini carte .PDF

+5
3 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Vînătorii de zmeie de Khaled Hosseini carte .PDF📖🌟

Vînătorii de zmeie de Khaled Hosseini descarcă cea mai căutată carte online gratis .PDF „VîNăTORII DE ZMEIE” este o carte după care s-a creat renumitul film Sinopsis The Kite Runner , o carte emoționantă, o poveste profundă despre prietenie, familie, despre amintiri devastatoare și despre dragostea regăsită. Într-o țară pe picior de război, doi copii, Amir și Hassan, par să se despartă pentru totdeauna. E după-amiază cînd cerul deasupra Kabulului exultă de fericirea și libertatea zmeelor. După victorie, se petrece actul de trădare ce va atrage o tragedie. Urmează o călătorie epica pe calea izbăvirii. Acum, dupa 20 de ani de viață în America, Amir se întoarce în Afganistanul strivit de guvernarea talibană, pentru a-și înfrunta secretele negre care-l bîntuiesc și pentru a-si încerca ultima șansă de a îndrepta lucrurile.

Alergam. Un om în toată firea, alergând alături de o ceată de copii gălăgioşi. Dar nu-mi păsa. Am alergat cu vântul în faţăşi cu un zâmbet pe buze, larg cât Valea Panjsher-ului. Alergam. E ZMEIE

„în Kabul, frica domneşte peste fot, pe străzi, pe stadioane* în pieţe, face parte din viaţa noastră de aici, Amir aga. Zilele trecute,, am însoţit-o pe Farzana jan la bazar să cumpere nişte cartofi naan. L-a întrebat pe vânzător cât costă cartofii, dar el rva auzit-o„ cred că era tare de o ureche. Aşa că ea a întrebat mai tare şt, din senin, un tânăr laliban s-a repezit şi a lovît-o cu un băţ peste picioare, A lovit-o atât de tare încât a căzut jos. Ţipa la ea şi o blestema, spunând că Ministerul Viciului Şi al Virtuţii nu te permite femeilor…

4 -1