Vagabond prin Paris și Londra- George Orwell   .PDF

Vagabond prin Paris și Londra- George Orwell .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Vagabond prin Paris și Londra- George Orwell .PDF📖🌟

Descarcă cărți de citit online gratis Vagabond prin Paris și Londra de George Orwell .PDF

George Orwell – Cărți online gratis .PDF

GEORGE ORWELL (pe numele său real: Erich Blair) sa născut în India, în anul 1903, şi şi-a făcut studiile la Etan. Între 1922 şi 1928, satisfacându-şi stagiul militar, a îndeplinit misiuni la Indian Imperial Police, în Burma. În următorii doi ani trăieşte la Paris şi, de atunci, în Anglia ca profesor. Mai târziu va lucra într-o librărie. În 1937 merge în Spania şi luptă de partea republicanilor. Este rănit. În timpul celui de-al doilea război mondial devine membru la Home Guard si lucrează la B.B.C. În 1943 face parte din stafful publicaţiei Tribune, contribuind la realizarea paginilor de politică şi comentariu literar. De asemenea colaborează constant la Observer, fiind corespondent special pentru Franţa şi Germania. Moare la Londra, în 1950. Este cunoscut prin publicaţiile sale: Burmese Doy, The Road to Wigon Pier. Corning Up for air, Keep the Aspidistra Flying si Homge to Catalonia. Dintre romanele sale mai amintim Animal Farms (Ferma animalelor), care s-a imprimat în milioane de exemplare, şi 1984 – roman, de asemenea, de mare succes. Prin cele două romane, George Orwell avea să devină profetul care anunţa sfârşitul ideologiilor violente şi prăbuşirea marilor regimuri autoritare, fiind studiat destinul omului lipsit de voinţă, precum sl tragedia socială în vâltoarea căreia el se află. Romanul Vagabond prin Paris & Londra este rezultatul unei experienţe a lui George Orwell, jurnalist şi corespondent de presă la începuturile sale în Paris şi apoi la Londra. Este redată atmosfera periferiei sufletului uman, în încercarea inpidului de a supravieţui în condiţiile impuse de „Dumnezeul ce negru“, care este banul!

2 0