Dale Carnegie">
Dale Carnegie – 10 pasi pentru o viata implinită .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Dale Carnegie – 10 pasi pentru o viata implinită .PDF📖🌟

10 pasi pentru o viata implinită-Dale Carnegie DESCARCA CARȚI ONLINE GRATIS .PDF

Dale Carnegie CARȚI ONLINE .PDF

Ușa li se deschide larg și sunt invitați să intre. Simpla lor prezență este liniștitoare și plăcută. Știu cum să convingă aproape fără să rostească vreun cuvânt. Sunt simpatizați în grupurile și comunitățile sociale și avansează rapid la locul de muncă și în carieră. Este greu să fugi de farmecul unei persoane binevoitoare. E dificil să refuzi o persoană care se bucură de acest farmec. Are ceva ce te atrage spre ea și, indiferent de cât de ocupat sau de îngrijorat ai fi sau oricât de mult ți-ar displăcea să fii întrerupt, îți dorești cumva să interacționezi cu ea orice ar fi. Bărbații și femeile sunt magneți umani. Așa cum un magnet din oțel trecut printr-o grămadă de prostii va atrage numai lucrurile care au afinitate pentru el, și noi atragem în mod constant și stabilim relații cu lucrurile și oamenii care răspund gândurilor și idealurilor noastre. Mediul nostru, partenerii noștri și starea noastră generală sunt rezultatul atracției noastre mentale. Aceste lucruri au venit la noi în plan fizic deoarece ne-am concentrat asupra lor, am relaționat mental cu ele; sunt afinitățile noastre și vor rămâne cu noi atât timp cât atracția față de ele continuă să existe în mintea noastră. Depinde în mare măsură de calitatea impresiei pe care o vom face asupra altora dacă vom trăi o viață cu adevărat împlinită. Înseamnă totul, prin urmare, să îți dezvolți o personalitate puternică, magnetică. Nu ți-ar plăcea să ai o personalitate cuceritoare? Ei bine, acum e posibil. Aceste trăsături nu sunt neapărat înnăscute – toți cei care doresc cu adevărat să-și dezvolte o personalitate afectuoasă, sociabilă, agreabilă o pot face, dacă stăpânesc tehnicile care contribuie la această imagine. Nu e un lucru foarte greu de făcut. Oricine își poate cultiva abilitatea de a se face plăcut și puterea de caracter care să-l facă să simtă că are valoare. Dale Carnegie și cei care îi continuă munca ne-au arătat în cursurile și în scrierile lor calea pe care să o urmăm. În această carte am sintetizat aceste principii în 10 pași care îi vor conduce pe cititori spre o viață mai plină de satisfacții. Acești pași sunt enumerați în cuprins. Pentru a profita cât mai mult de această carte, citește-o mai întâi în întregime, pentru a asimila conceptul general. Apoi recitește fiecare capitol și începe să pui în practică îndrumările pentru realizarea fiecărui domeniu pe care îl acoperă. Astfel vei porni pe drumul ce a adus succesul, fericirea și îmbogățirea milioanelor de femei și bărbați care au studiat și aplicat învățăturile lui Dale Carnegie.

2 0