Puterea Nemarginită de Anthony Robbins descarcă online gratis .pdf

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Puterea Nemarginită de Anthony Robbins descarcă online gratis .pdf📖🌟

Puterea Nemarginită de Anthony Robbins descarcă top cărți motivaționale online gratis .pdf

Dacă ați visat la o viață mai bună, cartea Puterea nemarginită de AnthonyRobbins, vă va arata cum să atingi calitatea acelei existențe nemaipomenite pe care v-o doriți și pe care o meritați și cum să aveți controlul asupra evoluției personale și profesionale. Anthony Robbins a dovedit multor oameni că prin punerea la treaba a minții, puteți face, avea, dobîndi sau crea orice vă doriți pentru viețile dumneavoastră.

Putere nemarginită esteo carte revoluționară de fitness al minții,care vă va arată pas cu pas cum să acționați la nivelul maxim de performanță, pentru a dobîndi libertate financiară și emoționala, încredere și autoritate, pentru a vă reconstrui din temelii sinele și lumea din jurul dumneavoastră.

„Acesta este un program cuprinzător și inteligent de obținere a succesului, destinat stabiliri urmăririi scopurilor personale și profesionale, realizat de autorul behaviorist californian care a popularizat metoda programării neurolingvistice(PNL) sau controlul minții asupra corpului, ce a culminat cu mersul cursanților săi pe cărbuni încinși. Esențiale pentru Formula definitivă a succesului, propusa de Robbins, sunt claritatea scopurilor dorite, energia, pasiunea,tenacitatea în urmărirea acțiunilor, comunicarea eficientă și motivele altruiste.”, spun despre aceasta carte cei de la Publishers Weekly.

Recomandăm: Pianistul de Wladyslaw Szpilman .PDF

0 0