Valurile – Virginia Woolf .PDF

Valurile – Virginia Woolf .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Valurile – Virginia Woolf .PDF📖🌟

Descarcă și citește cartea Valurile de Virginia Woolf descarcă cărți bune online .pdf

Considerat a fi capodopera Virginiei Woolf acest roman urmareste vietile a sase personaje din copilarie si pana la varsta senectutii, prezentate in serii alternative de monologuri interioare. Romanul exploreaza posibilitatea de comunicare si dragostea dintre inpizi in fata incercarilor vietii dar si a mortii. Viziunea cartii este una optimista. Din mai multe oscilatii intre viata si moarte, bucurie si tristete, lumina si intuneric, fluxurile si refluxurile de mare, exista o credinta exprimata in supravietuirea spiritului.Fragment Stolul lor întunecă văzduhul, şi ei mă îmbogăţesc ca şi înainte, cu bufoneriile lor, cu comentariile lor, şi învăluie într-un nor frumoasa simplitate a clipei aceleia de emoţie. Fiindcă sunt mai multiplu decât bănuieşte Neville. Nu sun – tem atât de simpli pe cât ne-ar vrea prietenii noştri. Totuşi, dragostea e simplă. Nălucile cu care sunt învăţat să trăiesc s-au întors. Tăie – tura pe care Neville, cu lama surprinzător de subţire a spadei, a deschis-o adânc în mine s-a închis acum. Sunt din nou aproape întreg; şi cât de bine îmi pare că pot readuce în joc tot ceea ce, în mine, îi e necunoscut lui Neville! În timp ce trag perdelele şi privesc afară, mă gândesc: „Aşa ceva lui nu i-ar plăcea; dar pe mine mă desfată“. (Ne folosim de prietenii noştri pentru a ne măsura pe noi înşine.) Sunt atras de lucruri pe care Neville nici nu le atinge. De partea cealaltă a drumului răsună cântece de vânătoare. Imnuri care glori – fică goana pe urma haitei de câini.

Recomandăm: eBook- Luntrea Lui Caron de Lucian Blaga descarcă cartea gratis .pdf

0 0