Descarcă Marat. Iubirea are spini .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Descarcă Marat. Iubirea are spini .PDF📖🌟

Descarcă carti pdf online gratis

,,Marat. Iubirea are spini de Nataşa Alina Culea .PDF,,

Marat. Iubirea are spini. Citește online gratis!

La Bejing anul 2000, cu citeva zile înainte de crăciun, într-un restauranat chinezesc, Alina se întîlnește cu Marat. Un singur dans, pe ritmuri de trandafiri sălbatici și viața lor se schimbă pentru totdeauna. Din păcate, destinul i-a adus împreună într-un moment nepotrivit, iar Alina este pusă în faţa unei decizii ce îi răvăşeşte ufletul. Moralitate sau iubire? Ce faci atunci când, indiferent ce decizie ai lua, viaţa ta nu va mai cunoaşte liniştea? Marat, bărbatul misterios şi frumos ca un demon, se transformă într-o obsesie seducătoare, iar Alina ajunge la marginea prăpastiei, pe care o îmbrăţişează ca pe o ultimă speranţă. Romanul „Marat. Iubirea are spini” te cheamă într-o poveste de iubire incredibilă, care te va captiva prin inocenţa trăirilor conturate puternic şi senzualitatea descrierilor erotice ale unei tinere fotografe care vrea să schimbe lumea. Iubirea are spini. Romanul scriitoarei Nataşa Alina Culea este inspirat dintr-o poveste reală.

Marat. Iubirea are spini este o carte ce vorbeşte despre relaţii şi acel moment din viaţă care îţi schimbă traiectoria şi percepţia asupra lucrurilor, dar la o intensitate prea redusă pentru încărcătura emoţională ce se desprinde din text. Revelaţiile personale sunt tratate superficial, punându-se mai mult accentul pe aspectul exterior al personajului, decât pe cel interior. Povestea în sine va fi pe gustul romanticilor incurabili şi a iubitorilor de happy-endinguri tipic hollywoodiene. Stilistic vorbind, romanului îi lipseşte o anumită fluiditate şi subtilitate a limbajului, dar Nataşa Alina Culea este o scriitoare ce ar putea avea potenţial dacă renunță la clișee și registrul înflorit.

0 0