Bella Andre">
Bella Andre- De acum pentru totdeauna carte .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Bella Andre- De acum pentru totdeauna carte .PDF📖🌟

Iubitorilor de cărți romantice se dedică Bella Andre- De acum pentru totdeauna carte online gratis .PDF Timp de treizeci și șase de ani, Marcus Sullivan a fost fratele mai mare responsabil. El a avut grijă de cei șapte frați ai săi după ce tatăl lor a murit când erau copii. Dar când viitorul lui perfect ordonat pe care și-l planifică pentru sine se dovedește a fi doar o minciună, Marcus are nevoie de o noapte cu o petrecere de pomină pentru a lăsa totul în urmă.

”De acum pentru totdeauna”, promisiune deșartă

Nicola Harding este cunoscută în întreaga lume sub un singur nume – Nico. Și este îndrăgită de toți pentru cântecele sale pop captivante, senzuale. Numai că nimeni nu știe despre cântăreața de douăzeci și cinci de ani este că în spatele imaginii ei de bombă sexy se află o fetiță speriată și timidă. După o trădare teribilă a unui bărbat care a iubit faima mult mai mult decât a iubit-o pe ea, Nicola jură să nu lase pe nimeni altcineva să se apropie suficient pentru a afla cine este cu adevărat sau să o rănească din nou. Mai ales nu străinul superb pe care îl întâlnește într-un club de noapte și cu care are o aventură pasageră.

Aventură cu bucluc

Este hotărâtă să nu se îndrăgostească. Nu va spune niciodată din nou ”De acum pentru totdeauna” unui bărbat. Totuși, foamea de iubire – și promisiunile păcătoase din ochii lui întunecați o fac să vrea să-și verse toate secretele. Cei doi hotărăsc că vor avea doar o aventură de o noapte. Dar nimic nu merge așa cum planifică ei. În loc să fie doar o întâlnire fizică, ei ajung să aibă în scurt timp o legătură mai profundă decât oricare dintre ei ar fi putut anticipa. Și, deși ambii încearcă să lupte împotriva ei, iubirea pe care o simt unul pentru celălalt și atracția teribilă continuă să-i facă să se întâlnească.

Se pare că nici întâlnirile secrete fugitive nu îi mai mulțumesc. Oare cum va evolua relația lor? Citește ”De acum pentru totdeauna” de Bella Andre pentru a găsi răspunsul la întrebare.

2 0