Rebela. Seria PREP #2 - Elle Kennedy Recenzie

+2
8 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Rebela. Seria PREP #2 - Elle Kennedy Recenzie📖🌟

Cărți și recenzii de cărți online gratis Rebela. Seria PREP #2 - Elle Kennedy Recenzie

Elle Kennedy- cărți și recenzii online gratis .PDF

"Rebela", a doua carte din seria "PREP" a autoarei Elle Kennedy, este o aventură captivantă, plină de dramă, iubire și suspans, care te va ține cu sufletul la gură de la prima pagină până la ultima. Elle Kennedy demonstrează încă o dată măiestria sa în crearea unor povești care te captivează și te fac să te îndrăgostești de personaje puternice și complexe.

Povestea începe cu Casey Tresscott, o tânără care simte că viața ei este pe punctul de a se prăbuși în jurul ei. Bârfele și răutățile colegilor de liceu o chinuie în fiecare zi, iar visele teribile ale unei zile de accident o bântuie noapte de noapte. Cu toate precauțiile familiei sale de a o proteja, Casey se simte fragilă și vulnerabilă, ca și cum ar fi făcută din sticlă. Singura lumină din viața ei este Fenn, cel mai popular băiat din campus, care reușește să o facă să zâmbească și să se simtă vie. Dar chiar și prietenia lor are umbre și secrete ascunse, iar Casey nu mai vrea să se ascundă în umbră sau să fie tratată ca un copil.

Casey decide să își ia viața în propriile mâini și să se confrunte cu agresorii ei, să descopere adevărul din spatele zilei accidentului și să-și găsească propriile răspunsuri. În această călătorie, devine o persoană diferită de cea pe care o cunoșteau toți, iar întrebarea rămâne dacă la finalul acestei călătorii va mai fi aceeași fată cuminte în care Fenn s-a îndrăgostit.

Elle Kennedy ne îmbie cu o scriitură plină de emoție și pasiune. Personajele sale sunt autentice, cu lupte și dileme pe care cititorii le pot înțelege și empatiza. Povestea de dragoste dintre Casey și Fenn este complicată și plină de tensiune, iar dezvăluirile și secretele dezvăluite în cartea aceasta adaugă un nivel suplimentar de mister și intrigă.

"Rebela" este o carte care te va face să simți fiecare emoție alături de personaje, să-ți ții respirația în momentele tensionate și să te îndrăgostești de puterea și curajul lui Casey. Este o lectură absolut captivantă și plină de pasiune, care demonstrează de ce Elle Kennedy este una dintre autoarele de top din genul romance și suspans. Dacă iubești poveștile complexe, personaje bine conturate și relații pline de tensiune, "Rebela" este cartea pe care nu vrei să o ratezi.

5 3