Gabriel Tallent">
Iubirea mea desăvărșită de Gabriel Tallent citește online romane de dragoste

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Iubirea mea desăvărșită de Gabriel Tallent citește online romane de dragoste📖🌟

Turtle Alveston este o supravietuitoare. Are paisprezece ani si ii place sa cutreiere padurile de pe coasta nordica a Californiei. Obisnuieste sa mearga pe jos kilometri intregi si stie pe de rost toate raurile, lacurile si insulele s-ancoase din imprejurimi. Dar, desi lumea ei exterioara e vas-a, lumea ei interioara e mi-a si inselatoare: dupa moartea mamei, Turtle a crescut izolata, subjugata de Martin, tatal ei charis-atic si chinuit. Viata ei sociala e limitata la scoala – unde evita interesul colegilor si profesorilor intruzivi – si la interactiunea cu tatal ei. Intr-o buna zi, Turtle face cunostinta cu Jacob, un licean plin de umor care in scurta vreme ajunge s-o adore. Pentru prima oara, lumea exterioara incepe sa se limpezeas-a pentru Turtle – viata ei cu Martin nu e sanatoasa si nu mai poate continua. Manata de experienta dragostei si a celei dintai prietenii-autentice, Turtle incepe sa caute o s-apare, folosindu-se tocmai de tehnicile de supravietuire invatate de la parintele ei.

Oare va reusi Turtle sa evadeze si sa-si croias-a o noua viata?

„Turtle Alveston, adolescenta de paisprezece ani, este o creatie de-avarsita, iar tatal ei este cel mai credibil monstru uman produs de literatura dupa Harry Powell din Noaptea vanatorului. Cuvantul „capodopera” s-a demonetizat din pricina folosirii excesive, dar Iubirea mea de-avarsita chiar este o capodopera.” – Stephen King „O carte ciudata si impresionanta care ridica intrebari esentiale despre abuz si despre civilizatie pe fundalul naturii salbatice a Californiei.” – The Washington Post

0 0