📚 Iubirea mi-a salvat viața: Legături predestinate #1 💖- Carolina Hills

+7
9 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 📚 Iubirea mi-a salvat viața: Legături predestinate #1 💖- Carolina Hills📖🌟

Cărți interzise online gratis- 📚 Iubirea mi-a salvat viața: Legături predestinate #1 💖- Carolina Hills

În paginile cărții "Iubirea mi-a salvat viața, Volumul 1, Legături predestinate", ne întâlnim cu Christina, un suflet tânăr ce navighează prin ape tulburi la Ridgeview College. Cu fiecare zi ce trece, ea este martora constantă a batjocurilor colegilor, mai ales a celor din partea Alanei Wild, care o privimă de sus dintr-un milion de motive. Dar nimeni nu cunoaște infernul din spatele ușilor închise, acasă, unde trebuie să îndure ieșirile frecvente ale tatălui său.

Cu dorința aprigă de a scăpa din acest coșmar, Christina își planifică plecarea din casa părintească odată cu împlinirea majoratului, visând la o viață nouă, eliberată de suferință. Dar miracolele vin în forme neașteptate. Emma Ozera devine un far de speranță în viața ei, devenind nu doar prietena, ci și îngerul păzitor care o eliberează din chinurile pe care le-a trăit ani la rând.

Forțată să se mute în casa Emmei, Christina se trezește într-un alt labirint al problemelor când dă nas în nas cu Augustin Ozera, fratele mai mare al prietenei sale. Augustin este un personaj complex, egoist și plin de sine, dar cu o sinceritate crâncenă, capabil să spună lucrurilor pe nume. Conflictul dintre ei izbucnește instantaneu, dar nu doar din cauza neîncrederii reciproce, ci și a unei legături stranii, pe care niciunul nu o poate ignora.

Planurile lui Augustin de a demasca presupusa lăcomie a Cristinei sunt clare, dar karma intervine și îi aduce împreună într-o spirală de emoții și evenimente neașteptate. Prin fiecare pagină, cititorii sunt purtați într-o călătorie captivantă, plină de descoperiri, iubiri neașteptate și lecții despre complexitatea umană și puterea vindecătoare a adevăratei iubiri.

Recomandăm: eBook- Umbrele care ne despart TRICIA LEVENSELLER carte .PDF

8 1