Bernard Cornwell">
eBook- Războinicii furtunii de Bernard Cornwell carte .pdf

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- Războinicii furtunii de Bernard Cornwell carte .pdf📖🌟

Descarcă online gratis cărți noi 2022 în format electronic Războinicii furtunii de Bernard Cornwell carte .PDF

Războinicii furtunii este al nouălea roman din seria de succes Ultimul regat scrisă de Bernard Cornwell, o cronică a istoriei Angliei de la începuturile sale, „la fel de captivantă ca Urzeala tronurilor, dar inspirată din evenimente reale“ (The Observer), serie care a stat la baza unui excepţional serial de televiziune realizat de BBC. O pace fragilă domneşte în Wessex, Mercia şi Anglia de Est. Fiul regelui Alfred, Edward, şi fiica sa, Æthelflaed, sunt la conducere. Dar raidurile normande care ţintesc ţinuturile şi bisericile bogate se înmulţesc. Uhtred de Bebbanburg, cel mai mare războinic al regatului, controlează nordul Merciei din oraşul fortificat Chester. Însă o armată uriaşă se adună împotriva lui. Normanzilor, conduşi de Ragnall Ivarson, li se alătură şi northumbrienii, iar puterea lor s-ar putea dovedi copleşitoare…

Bernard Cornwell scrie un roman istoric şi de aventuri excepţional, un roman despre curaj, datorie, devotament, familie, loialitate şi ambiţie personală, dând viaţă uneia dintre cele mai importante epoci din istoria Angliei.

Focul izbucnise în toiul nopţii, un foc care pârjolea cerul şi acoperealumina stelelor. Un foc care scotea un fum gros peste pământul dintrefluvii.Finan mă trezi.— Necazuri, stăpâne.Eadith se mişcă agitată, dar am împins-o de lângă mine şi m-am

grăbit să ies de sub pături. Am bâjbâit după o blană de urs pe care mi-am pus-o peste umeri înainte să-l urmez pe Finan în stradă. Nu era

lună, doar flăcările care se reflectau din trâmba groasă de fum ceînainta spre interiorul uscatului odată cu vântul nocturn.— Avem nevoie de mai mulţi oameni pe ziduri, am spus.— I-am urcat deja, zise Finan.Deci tot ce-mi mai rămăsese de făcut era să înjur. Am înjurat.— E de la Brunanburh, mă înştiinţă posomorât irlandezul,smulgându-mi o nouă sudalmă.Oamenii se adunau în piaţa centrală din Ceaster. Eadith venise dincasă înfăşurată într-o mantie, cu părul ei roşu strălucind în luminafelinarelor care ardeau la uşa bisericii.— Ce se întâmplă? întrebă ea somnoroasă.— Brunanburh, zise Finan sumbru.Eadith îşi făcu semnul crucii. I-am văzut pentru o clipă trupul golatunci când mâna i se strecură de sub mantie pentru a-i atingefruntea, apoi îşi înfăşură strâns pe lângă trup veşmântul din lânăgroasă.— Loki, am rostit cu voce tare.El este zeul focului, orice ar spune creştinii. Iar Loki este zeul celmai alunecos dintre toţi zeii, un farsor care ne înşală, ne vrăjeşte, ne

trădează şi ne vatămă. Focul este arma lui cu două tăişuri, care neîncălzeşte, ne ajută să ne pregătim mâncarea, ne arde sau ne poateomorî. Am atins ciocanul lui Thor care-mi atârna la gât.— Æthelstan este acolo, am spus.— Dacă trăieşte, zise Finan.

0 0