Kiera Aslog">
eBook- Kiera Aslog – Drako vol. 2 carte .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- Kiera Aslog – Drako vol. 2 carte .PDF📖🌟

Descarcă online gratis eBook- Kiera Aslog – Drako vol. 2 carte .PDF Iubită de peste 1 milion de cititori. Votată „Cartea anului” pe Wattpad. „Drako”, povestea unui suflet mistuit de flăcări ce renaște din propria cenușă. Rece, calculat și indiferent. Până când o întâlnește pe ea, Joanna. Iar pasiunea poate reaprinde scântei atunci când orice altceva s-a transformat în scrum. Un destin măcinat de dependențe și violențe. „Drako” este povestea care te scutură de cenușa trecutului, doar pentru a te aduce în prezentul care te răscolește la fiecare pas. Drako scapă din flăcările care i-au răpit orice șansă la o viață normală. Destinul comun al lui Drako și al Joannei îi aduce mereu împreună, oricât de mult s-ar împotrivi. Dar când îți dorești atât de mult să salvezi pe cineva, uiți că tu însuți ești damnat. Când iubirea este o păpădie în bătaia vântului, cum ar putea supraviețui? Poate dacă ar fi păzită de trupurile iubiților… Un destin care rămâne adânc întipărit în inimile cititorilor, pentru simplul fapt că poate așterne pe hârtie ceea ce își dorește un cititor de la o carte preferată. Descoperă cum fiecare sfârșit poate deveni un nou început într-o călătorie în care trăiești fiecare clipă alături de personaje!

Drako. Băiatul care a renăscut din foc. Dar de câte ori? Drako a fost ceva minunat și în același timp ceva nociv. Eu una m-am atașat de cărți mai rău ca de un animal de companie. L-am iubit din prima. Drako a urcat pe locul I al celor mai bune cărți citite. Până la momentul actual era seria ”Oamenii fericiți citesc și beau cafea” de Agnes Martin Lugand, dar Drako le dă clasă. Avem autori pe care trebuie să-i promovăm. Kiera are un talent în a scrie, și face furori prin asta. Sunt sigură că Drako a furat multe inimi, printre care și a mea. Nu am cuvinte, tot ce îmi doresc este să ajung acasă și să-mi fac tricoul mult dorit cu ”DRAKO” pentru că vreau să știu mai aproape de mine. Din partea mea, 5 stele sunt prea puține pentru lucrarea bine făcută a Kierei. ❤️ Nu doar că a construit niște personaje bine conturate și cu o poveste banală dintre băiatul rău și fata cuminte. Am observat câte obstacole au îndurat împreună, câte certuri. Au rămas alături unul de altul indiferent de ce-a fost. Au fost meniți unul celuilalt! A fost cea mai frumoasă poveste de dragoste pe care am citit-o și pe care am trăit-o vreodată! Le-am recomandat mai departe, și am primit cuvinte de laudă. Bravo Kiera! ❤️ De la jumatea cărții am fost constant în lacrimi și simțeam că mi se rupe inima. Prima oară cu Armano după cu Bruno, iar Armano, iar Bruno, până fiecare și-a demonstrat puterea asupra tuturor. Am detestat personajele dar trebuie să recunosc că au fost foarte bine construite. La nici o carte nu am plâns așa cum am făcut-o doar la volumul 3. Mă bucur că am descoperit aceste cărți și multă baftă în tot ceea ce vrei să faci! Poți să faci tot ce îți propui! Ești cea mai tare! ❤️

1 0