Haruki Murakami">
⓵ Haruki Murakami – Bărbați fără Femei .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 ⓵ Haruki Murakami – Bărbați fără Femei .PDF📖🌟

Haruki Murakami ☺️

Bărbați fără Femei online gratis .PDF

In noua sa colectie de povestiri, care, poate nu intimplator, imprumuta titlul celui de-al doilea volum de proza scurta al lui Ernest Hemingway, Haruki Murakami deseneaza relieful interior al unor barbati care fie au pierdut, fie n-au avut nicicind pe cineva. Fara ezitari, abil si nuantat, Murakami exploreaza peisajul lucrurilor care ii unesc sau ii despart pe barbati de femei, vorbind despre singuratatea barbatului, sexualitate si excentricitate, despre pierderi, regasiri si efectele devastatoare ale unor evenimente aparent minore; personajele lui sint minate in lupta de permanenta cautare a unui echilibru, a unui adevar si a unui fel de a-ti trai viata care sa impace sinele tau adevarat cu asteptarile celorlalti.

Samsa nu avea nici cea mai vaga idee unde se afla sau ce ar trebui sa faca. Abia daca intelegea, cu greu, ca acum el este omul pe nume Gregor Samsa. De unde stia el asta? Poate ca‑i soptise cineva la ureche in timp ce dormea: «Numele tau este Gregor Samsa». Inainte de asta insa, cine fusese el? Ce fusese?” (Haruki Murakami, Samsa indragostit)

De data aceasta Haruki Murakami atrage atenția publicului cu un titlu împrumutat de la unul din volumele lui Ernest Hemingway scriind despre golul lăsat de lipsa femeilor în viața bărbaților. Cu șapte povești pline de singurătate și puțin mister ultima carte a lui Murakami, nu m-a dezamăgit întru totul, dar nici nu m-a încântat foarte mult;povești destul de promițătoare, cu finaluri enigmatice, limitate sau fără final chiar, unde se enumeră întâmplări perse din viața mai multor bărbați cu diferite domenii de activitate. Două din cele șapte povești ale cărții ”Bărbați fără femei” mi-au atras atenția mai mult și poate m-au intrigat mai tare începând cu ”Drive my car” unde se vorbește despre un actor rămas fără permis din cauza unor probleme medicale, care angajează o fată de 24 de ani, extrem de tăcută pe post de șofer și care joacă un rol dar fără spectatori față de un fost amant al soției sale decedate. ”Organul independent” se spune povestea unui chirurg estetician care își frânge singurătatea cu mai multe amante în aceeași perioadă de timp – toate femeile acestea sunt căsătorite sau urmează să se căsătorească. După ce vizionează un film despre perioada holocaustului doctorul începe să mediteze asupra ființei umane și se înfometează până la moarte.

0 0