Jodi Ellen Malpas">
eBook- Amantul de Jodi Ellen Malpas vol.1 .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- Amantul de Jodi Ellen Malpas vol.1 .PDF📖🌟

Descarca carti online gratis Primul volum din trilogia cu același nume eBook- Amantul de Jodi Ellen Malpas vol.1 .PDF

Ava O’Shea este designer de interior și are o carieră de succes. E frumoasă, elegantă, puţin aiurită… și habar n-are ce o aşteaptă la Conac, unde se duce pentru un nou proiect. Acolo o întâmpină Jesse Ward, un tip extrem de arătos, destul de infatuat, indecent de bogat, un pic playboy, deosebit de atent și nemaipomenit de atrăgător pentru Ava. Ea tocmai a ieşit dintr-o relaţie dezamăgitoare şi, deşi se luptă din răsputeri să nu cadă în mrejele fermecătorului Jesse, nu poate controla dorinţa pe care acesta i-o stârnește. Iar Jesse o doreşte la rândul lui şi e decis s-o aibă.„Nu ai cum să nu te îndrăgostești de personajele lui Jodi Ellen Malpas.” „Amantul e o aventură sexy, sălbatică, provocatoare. Toate răsturnările de situație îți dau fiori… De-abia aștept continuarea! „Te captivează de la prima pagină. E plin de erotism, de pasiune și romantism… Te face să vrei mai mult.”Nu poți să te desprinzi de cartea aceasta!”

Jodi Ellen Malpas s-a născut și a crescut în Northampton, Marea Britanie, unde locuiește și acum, cu familia. Mult timp a amânat ideea scrierii unui roman, dar până la urmă și-a făcut curaj și în octombrie 2012 a publicat în regim propriu romanul Amantul în format e-book. A imaginat o poveste cu personaje cu trăiri intense, precum domnul Jesse Ward, proprietarul Conacului, și a avut parte de reacții incredibile din partea femeilor din toată lumea. Printre romanele lui Jodi Ellen Malpas se mai numără trilogia One Night și romanul The Protector.

2 0