Tina Seskis - Cu un pas prea departe .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Tina Seskis - Cu un pas prea departe .PDF📖🌟

Scrii recenzii și poți cîștiga cărți cu livrare acasă Tina Seskis - Cu un pas prea departe .PDF

"O carte care te bântuie." - The Sun

Nimeni nu a aflat secretul lui Emily. O vei descoperi tu?

O căsnicie fericită. Un fiu superb. Un cămin perfect. Atunci ce anume o face pe Emily Coleman să se trezească într-o dimineață și să-și schimbe radical destinul, plecând de acasă și lăsând în urmă tot ce a construit?

Într-o Londra mai mult ostilă decât prietenoasă, cu un nume nou, cu o profesie nouă, dar cu aceleași vinovății și coșmaruri, Emily încearcă să se reinventeze și să înceapă de la capăt.

Însă nu poate scăpa de fantomele trecutului, care continuă să o bântuie.

Și curând, va trebui să se confrunte cu urmările faptelor sale - o descoperire șocantă care s-ar putea să o împingă cu un pas prea departe...

"Un roman zguduitor despre ce preț trebuie să plătim când evadăm din propria viață." - Kirkus Reviews

"Thrillerul psihologic al Tinei Seskis ține cititorul în suspans până în ultima clipă." - US Weekly

"N-ai cum să nu te simți coplesit." - New York Times

Tina Seskis a crescut în Hampshire, Anglia. După ce a absolvit Universitatea din Bath, a lucrat peste douăzeci de ani în marketing și publicitate. "Cu un pas prea departe" este romanul ei de debut și a apărut mai întâi în Marea Britanie, unde a intrat direct pe locul întâi în lista de bestselleruri. Ulterior, a fost publicat în 60 de țări.

1 0

toolbooks
toolbooks
25 December 2023 18:35

Un thriller fabulos despre secrete, dureri care nu pot fi vindecate și moartea unei povești de dragoste ; Tina Seskis prelungește misterele de-a lungul întregii povești, ținând cititorul cu sufletul la gură și cu zeci de întrebări în minte, totul pentru lovitura de grație de la final. Tot ceea ce am citit a fost doar un preludiu, pentru ca răsturnarea de situație să fie mai spectaculoasă.

Povestea lui Emily începe cu fuga ei de acasă, dintr-o căsnicie în care nu se mai simte iubită sau prețuită. Ajungând la Londra, cunoaște oameni noi, își creează destinul încă o dată, fără să bănuiască deznodământul. Trecutul o ajunge din urmă, întâi prin asemănarea izbitoare cu sora ei geamănă , iar apoi, prin mediatizarea greșelii ei în fața întregii lumi. Ajunge la concluzia că nu există trecut, ci doar consecințe care bântuie liniștea prezentului. Drumul devine și mai dificil când soțul ei o găsește, o așteaptă și cere explicații...

Mi-e destul de greu să vă povestesc pe scurt acțiunea, pentru că tot farmecul unui thriller stă în senzațiile trăite de cititori. E o poveste complexă și așa cum v-am obișnuit deja, tind să vă fac atât de curioși, încât să citiți și voi cartea. Nu vă dezvălui nimic, decât strictul necesar. Pe parcursul romanului există câteva indicii, pe care eu nu le-am sesizat decît la final, când adevărul a ieșit la iveală. Primul a fost înainte de plecarea lui Emily, când aceasta îl privește pe Ben(soțul ei) pentru ultima oară , dar ezită să intre în camera lui Charlie, pentru a nu-l trezi. După plecarea ei, Ben privește îndurerat fotografii de familie din anii lor fericiți și lipsiți de griji, iar într-una dintre ele apare Charlie și cel mai bun prieten al lui, Daniel. Când ajunge la Londra, Emily are sufletul atât de frânt, încât cade în patima drogurilor. Acest viciu aproape o distruge, dar promisiunile făcute fiului ei o ajută să renunțe. Din toate aceste scene, am tras concluzia că Charlie e fiul ei și că disperarea ei legată de plecarea subită nu este îndreptată către Ben.

Dar, ca în orice thriller bun, punctul culminant a creat o adevărată furtună în mintea mea. Charlie nu e fiul celor doi. Dar cine e Charlie? Adevărul acesta constituie esența, misterul și frumusețea cărții. Mi s-a părut partea cea mai dureroasă, care conferă explicațiile mult așteptate pe parcursul acțiunii, dar nu aduce alinare personajelor. Din contră, întâmplările retrăite par acum mai vii, mai tăioase și la fel de greu de povestit și de îndurat. Acest secret este cheia tuturor misterelor : destrămarea căsniciei, relațiile incerte dintre Emily și geamăna ei,dar și depărtarea tot mai mare de propriii părinți, durerea fără leac ce o macină de atâta timp...

Cu un pas prea departe este o nouă apariție din colecția Fiction Connection a editurii Trei și o găsiți aici. V-o recomand cu mult drag, o să îndrăgiți personajele, o să savurați povestea și o să vă simțiți pustiiți citind finalul .