Alan H. Cohen">
eBook- Viața ca o țeapa. Mic Tratat Antiratare- de Alan H. Cohen .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- Viața ca o țeapa. Mic Tratat Antiratare- de Alan H. Cohen .PDF📖🌟

Descarcă cărți noi online gratis eBook- Viața ca o țeapa. Mic Tratat Antiratare- de Alan H. Cohen .PDF Fragment Și tu trăiești o aventură minunată. Nu are prea mare importanță unde se termină, ci că o trăiești, iar dacă ai încredere, vei ajunge exact unde trebuie. Destinația devine mai interesantă prin drumul ales ca să ajungi la ea. Poți alege un drum ușor și plin de lumină; important este să fie al tău. În Învățăturile lui Don Juan, mentorul Don Juan Matus îl învață pe autorul Carlos Castaneda că există doar două drumuri în viață: drumul inimii și drumul fără inimă. Dacă alegi calea inimii, explică Don Juan, când ajungi la capăt îți vei binecuvânta viața. Dacă urmezi calea fără inimă, când ajungi la capăt vei blestema ceea ce ai făcut. În orice clipă alegi o cale cu sau fără inimă. Nimeni nu-ți cunoaște calea inimii mai bine decât ți-o cunoști tu. Dacă ai încredere în sentimentele, visurile și valorile tale, viața îți va străluci. Dacă le tăgăduiești, viața îți va fi plină de țepe. În cele din urmă, puterea se află în mâinile tale.Despre ce e cartea? Viața ca o țeapă. Mic tratat antiratare face parte din colecția Bonton a editurii Nemira și este scrisă de Alan H. Cohen. Crezi că nu meriți să suferi? Te bucuri de viață? Spui „da” cînd ai vrea să spui „nu”? Ai senzația că toți ceilalți sunt mai importanți decît tine? Nu te aștepți la nimic bun? Te lași condus de aparențe? Iți infometezi sufletul? Alan H. Cohen îți dezvăluie zece motive care îți transformă viața în chin și îți arată ce poți face pentru a îndrepta lucrurile.

0 0