Ross Rosenberg">
💻📚Ross Rosenberg - De ce-i iubim pe cei care ne fac rau

+1
3 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 💻📚Ross Rosenberg - De ce-i iubim pe cei care ne fac rau📖🌟

💻📚 Cărți de psihologie online gratis- Ross Rosenberg - De ce-i iubim pe cei care ne fac rău

"De ce-i iubim pe cei care ne fac rău" oferă o explicație genială și plină de dramatism a motivului pentru care pacientul și codependentul se îndrăgostesc până peste cap de narcisiști egoiști și egocentrici, frumoși și deosebit de interesați. Încă din zorii civilizației, bărbații și femeile au fost atrași irezistibil în relații romantice nu atât prin ceea ce văd, simt și gândesc, ci mai mult prin forțe invizibile. 🎭

Când indivizii din medii emoționale sănătoase se întâlnesc, irezistibila „forță a iubirii“ creează o relație durabilă, reciprocă și stabilă. Codependenții și narcisiștii patologici sunt invaluiți în mod similar într-o stare de visare seducătoare; cu toate acestea, se vor trezi ulterior într-un „balansoar“ dureros de dragoste, durere, speranță și dezamăgire. Sufletul-pereche din visele codependentului va deveni narcisistul cosmarurilor lui. Cititorii vor înțelege mai bine de ce aceștia, în ciuda dorinței lor de iubire adevărată, se îndrăgostesc fără speranță și dureros de partenerii care îi rănesc. 💔

"De ce-i iubim pe cei care ne fac rău" ghidează și inspiră atât omul de rând, cât și profesionistul pentru a rupe cercul vicios al atracției patologice. 🛑

2 1