Kasie West">
Kasie West- P.S.: Imi placi  .pdf

Kasie West- P.S.: Imi placi .pdf

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Kasie West- P.S.: Imi placi .pdf📖🌟

Descarcă gratis cărți Kasie West- P.S.: Imi placi .pdf

Ora plictisitoare de chimie. Concentrata asupra propriilor ganduri și nicidecum atentă la lecția care se preda, Lily își scrie pe banca un vers dintr-o melodie preferată. A doua zi, surpriza! Cineva a adaugat versul următor! În scurt timp, între Lily și corespondentul anonim începe un schimb intens de mesaje, în care ei își împartășesc secrete, descoperă preferințe muzicale comune, își destăinuie dorințele și visează împreuna. Lily se simte tot mai atrasă de cel (sau cea) care îi scrie. Despre cine să fie vorba? In timp ce eroina cărții încearcă să dezlege misterul și să jongleze cu școala, prietenii, dușmanii și ciudata ei familie, descoperă ca problemele inimii sunt greu de descifrat.

eBook-Distanța dintre noi- Kasie West .pdf

O poveste de iubire emotionanta, dezvaluita de Kasie West cu mult talent, umor si sensibilitate.

Lovit de trăsnet. Atacat de rechini. Câştigător la loterie. Nu. Am tăiat toate cuvintele. Prea multe clişee. Îmi loveam pixul de buze. Rar. Ce era rar? Părul, m-am gândit, chicotind. Asta ar merge foarte bine într-o melodie. Am mai tras câteva linii, înnegrind cuvintele până nu se mai puteau citi, înainte de a scrie unul singur. Iubire. În momentul de faţă, asta da raritate în lumea mea. Cel puţin versiunea romantică a iubirii. Lauren Jeffries, fata care stătea lângă mine, şi-a dres glasul. Atunci am remarcat cât de tăcuţi erau colegii mei şi cum alunecasem din nou în spaţiul meu personal,izolându-mă de lumea din jur. Învăţasem să ţin capul plecat în ultimii ani şi ştiam cum să mă descurc cu atenţia ocazional nedorită până acum. Mi-am tras cartea de chimie peste caietul plin cu versuri de cântece şi tot felul de schiţe şi am ridicat încet capul.

0 0